Společnost Cap Gemini E&Y oznámila globální změnu názvu společnosti ze stávajícího Cap Gemini Ernst & Young na Capgemini. Ke změně názvu dochází čtyři roky po dokončení fúze mezi konzultantskou částí společnosti Ernst & Young a společností Cap Gemini. Díky této fúzi vznikla jedna z největších společností světa v oblasti podnikového poradenství, informačních technologií a outsourcingu s ročními tržbami přesahujícími 5,75 miliard EUR a s více než 55 000 zaměstnanci.
V souvislosti se změnou názvu a změnou positioningu značky představila dnes společnost Capgemini masivní kampaň zaměřenou na nejvyšší představitele společností a další klíčové osoby s rozhodovací pravomocí, jakožto i na stávající a potenciální zaměstnance společnosti Capgemini. Kampaň startuje vysíláním TV spotů v USA a v klíčových trzích v Evropě a Asii. Během této první fáze, která probíhá od 15. dubna do poloviny května, budou rovněž masivně využity outdoor plochy ve významných světových metropolích.
V rámci druhé fáze budou využita od září letošního roku k inzerci vedoucí celostátní média v relevantních trzích. Část prostředků bude v závěru roku směřovat také do různých forem propagace v hotelových řetězcích a do spolupráce s leteckými přepravci.
Značná část celkového rozpočtu bude vynaložena na interní komunikaci a trénink více než 55 000 zaměstnanců společnosti Capgemini. Partnerský přístup k poradenským službám se tak ještě výrazněji zapíše do „korporátní DNA“ společnosti Capgemini.
– red –