Společnost Hannah Czech připravuje na podporu své jarní kolekce sportovního oblečení celorepublikovou billboardovou kampaň.
Autoři vsadili na nápaditost a vtip. Vizuál poukazuje na široké možnosti využití a kvalitu oblečení, které je určené všem, kteří nechtějí být při pohybu ničím omezováni. Nová jarní kolekce oblečení s logem Hannah se vyznačuje vysokou kvalitou špičkových materiálů a technicky propracovanými střihy, které se přizpůsobí pohybu těla i při těch nejnáročnějších sportovních aktivitách.
Billboardy se objeví po celé České republice. Od dubna je naplánována kampaň podél nejdůležitějších dálničních tahů. V květnu se navíc rozšíří do největších měst, jako jsou Plzeň, Praha, Brno, Hradec Králové, Ostrava a Olomouc. Celkový počet ploch, které společnost využije k propagaci svého zboží bude 300 o standardní velikosti 5,1 x 2,4 m.
Design i nápad vizuálu vznikl v interním grafickém studiu společnosti Hannah Czech a.s.. Na vývoji a výrobě se podílelo 7 lidí. Tato jarní billboardová kampaň je již třetí v pořadí, kterou tento přední výrobce sportovního oblečení a outdoor vybavení během svého 12letého působení uspořádal.
– red –