Výběrové řízení na PR agenturu vypsal ČESKÝ TELECOM, a.s. Hlavním cílem tohoto kroku je oživit a konsolidovat komunikační aktivity společnosti. Výběrová řízení na komunikační agentury ČESKÝ TELECOM pořádá pravidelně přibližně každé dva roky. V poslední době již proběhla výběrová řízení na partnery v oblasti reklamy a nákupu médií.
„Vstřícnou a pružnou komunikaci s veřejností považuji za neodmyslitelnou součást jakýchkoliv aktivit naší společnosti a za důležitý faktor budování její dobré pověsti. Při výběru partnera v oblasti Public Relations proto budeme klást důraz především na schopnost koncepčního myšlení a taktické reakce, kreativnost a profesionalitu týmu, v neposlední řadě pak samozřejmě na cenu, flexibilní přístup a celkový servis agentury,“ uvedla Pavla Činátlová , výkonná ředitelka pro komunikaci ČESKÉHO TELECOMU.
Při sestavování širšího výběru agentur, které k účasti ve výběrovém řízení přizve, vycházel ČESKÝ TELECOM v první řadě z přehledů zveřejněných Asociací PR agentur ( APRA ). Osloveny byly tyto společnosti: AC & C, Public Relations, AMI Communications, B.I.G.Public Relations, BISON & ROSE public relations, Donath-Burson-Marsteller, Eklektik Communications, EMC, ExMise, GCI Praha, IMPACT PR & Consultancy, Ogilvy Public Relations a PREVIA CR.
PR agenturu bude ČESKÝ TELECOM vybírat standardně ve dvou kolech, vítěz tendru by měl být znám do května 2004.
– red –