Vítězem neveřejného výběrového řízení na multimediální agenturu alternativního telekomunikačního operátora Aliatel se stal iMagic, který se specializuje na marketingové využití Internetu a multimédií. V první fázi spolupráce agentura připraví Aliatelu nový korporátní web Aliatel.cz.
„Novými web stránkami Aliatelu chceme nabídnout uživatelům internetu kvalitní nástroj pro snadnou orientaci v nabídce našich služeb. iMagic nás zaujal velmi dobrými zkušenostmi s realizací rozsáhlých internetových projektů, schopností zajistit další relevantní on-line služby a také vlastním publikačním systémem MagicWebDrive,“ uvedl Aleš Růžička, senior manažer marketingového oddělení společnosti Aliatel.
„V těchto dnech už připravujeme výrobní dokumentaci internetové prezentace a řešíme poslední detaily webdesignu,“ řekl Daniel Bezányi, obchodní ředitel agentury iMagic, který vedl vítězný tým.
iMagic navrhl marketingové, grafické i technické řešení korporátního webu. To bude postaveno na uživatelsky přívětivém publikačním systému MagicWebDrive, který byl vyvinut přímo iMagicem.
Vítězství v tendru je dalším úspěchem obchodní strategie, kterou definoval nový management v čele s Petrem Bílým. Ten nastoupil na místo ředitele agentury začátkem srpna loňského roku, rozšířil aktivity z českého a slovenského trhu i do zemí západní Evropy a zvětšil portfolio služeb např. o optimalizaci pro vyhledávače či mobilní marketing.
– red –