Reklama

Henkel chce vítězit v hokejovém MS 2004

Prací prášky, aviváže a kosmetika budou hlavním sponzorem MS v hokeji, které se koná tento rok v Praze.

Ačkoliv cílovou skupinou pro takový sortiment většinou nebývají hokejoví fanouškové, v Čechách je situace jiná než v ostatních zemích. Zvláštností českých žen je totiž jejich poměrně vysoký zájem o sportovní utkání. Firma Henkel ČR, která je na našem trhu zastoupena značkami jako Persil, Silan, Fa, Palette, lepidly Pritt, Loctice neno Chemopren, tuto nekonvenčnost využila a stala se hlavním sponzorem největší hokejové události tohoto roku. “Pojítkem mezi produkty společnosti Henkel a hokejovým sportem se stalo motto kvality – “Kvalita od firmy Henkel” – které jmse pro tuto příležitost vhodně upravili na “Kvalita vítězí!”, “ vysvětluje Tomáš Dufek, marketingový manažer divize pracích a čisticích prostředků společnosti Henkel ČR.

Přes nepříznivý vývoj trhu v oblasti spotřeby čistících prostředků, které činí 40% obratu Henkel ČR, se firmě podařilo udržet růst z předchozích let a oproti roku 2002 vzrostl čistý obrat v Kč o 6%, tedy z 2,79mld. Kč na 2,96mld Kč. Návratnost investic stoupla z 28 na 42%. Henkel ČR je v rámci Henkel Group na čtvrtém místě, po Rusku, Polsku a Maďarsku. Firma si tak stále udržuje přední pozice na trhu – na prvním místě v oblasti kosmetiky, technologií a lepidel, na místě druhém v oblasti pracích a čistících prostředků – a to zejména díky neustálé inovaci výrobků, systematickému budování obchodních vztahů a zaměření na kvalitu.

Henkel Group ve svém důrazu na kvalitu a inovaci také každoročně uděluje cenu Fritze Henkela. Toto ocenění je udělováno zaměstancům, kteří se vynikajícím způsobem podíleli na vývoji novývh produktů.

– jk –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!