NextiraOne, přední evropský integrátor zákaznických center obdržel tři ocenění od svého strategického dodavatele Genesys Telecommunications Laboratories.
NextiraOne obdržela za období roku 2003 ocenění Nejvýkonnějšího partnera roku v oblasti EMEA (Best Performing Partner of the Year for EMEA), dále ocenění Nejlepšího implementačního partnera řešení Genesys Express (Best Express/Mid Market Award for EMEA) a Nejvýkonnějšího partnera v oblasti severní Evropy (Best Performing Partner in Northern Europe). V historii Genesys je to poprvé co byly najednou uděleny tři ceny stejnému partnerovi.
NextiraOne obdržela ocenění Nejvýkonnějšího partnera roku v oblasti EMEA a severní Evropě za svůj díl při rozšiřování řešení Genesys po celé Evropě. Ocenění dokazuje vedoucí pozici firmy na trhu a schopnost poskytovat kompletní řešení, která obsahují multimediální funkce, CRM, interaktivní hlasovou vazbu (IVR), monitorování kvality a IP telefonii.
Ocenění Nejlepšího implementačního partnera řešení Genesys Express vyjadřuje mimořádné výsledky NexitraOne při nasazování řešení Genesys řady Express do společností jako OMV, Staples, Toyota a dalších. NextiraOne a Genesys spolupracují od roku 2002 na dodávce řešení call center pro malé a středně velké podniky po celé Evropě. Použitá technologie Genesys Express umožňuje těmto firmám přesně nastavit sofistikované funkce kontaktního centra.
„NextiraOne je jedna z předních evropských společností, která je schopna dodat kompletní řešení kontaktních center šitých na míru zákazníkům. Ocenění spolu ze sílící zákaznickou základnou prokazují sílu NextiraOne ve svých tržních sektorech a integračních schopnostech,“ řekla Valerie Scavinner, ředitelka pro řešení kontaktních center NextiraOne.
„NextiraOne je klíčovým partnerem Genesys v oblasti integrovaných kontaktních center. Je to jedna z mála firem, která má hluboké znalosti tvorby, implementace a řízení integrovaných vnitropodnikových řešení,“ řekl Olivier Silberstein, ředitel partnerského programu Alcatel & NextiraOne společnosti Genesys.
– red –