Kniha Marketing – základy a principy, která vychází ve vydavatelství Computer Press od autorů Miroslava Foreta, Petra Procházky a Tomáše Urbánka pomáhá objasnit marketing jako praktický prvek obchodu. Autoři chtějí v publikaci představit podstatu marketingu, podtrhnout a zkonkretizovat teoretický i praktický význam jednotlivých částí marketingu a upozornit na jejich svébytné postavení a funkce, ale zároveň také na vzájemné provázanosti a souvislosti.
Celá publikace je rozvržena do čtrnácti kapitol. Kniha začíná představením základních marketingových pojmů, následuje kapitola o marketingovém řízení. Ve třetí kapitole je představeno marketingové prostředí podniku a marketingový mix. Následují marketingové nástroje. Další části jsou věnovány analýze portfolia, marketingovému výzkumu a nákupnímu chování. Kapitoly 10 – 13 popisují dopodrobna marketingový mix, včetně komunikace a reklamy.
Kniha končí částí nazvanou Mezinárodní marketing.
Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu. Užitečná bude také studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.
Čtenář se dozví:
Autor knihy Miroslav Foret působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické university v Brně.
Petr Procházka přednáší na intenzivních kursech programu SOCRATES a je činný na MZLU.
Tomáš Urbánek v současné době působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty MZLU.
Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
208 stran černobílých, cena knihy 197,- Kč,
Kód knihy: KE0147
ISBN: 80-722-6888-0, EAN: 978-80-7226-888-7