Knihy

Kniha „Marketing – základy a principy“

Kniha Marketing – základy a principy, která vychází ve vydavatelství Computer Press od autorů Miroslava Foreta, Petra Procházky a Tomáše Urbánka pomáhá objasnit marketing jako praktický prvek obchodu. Autoři chtějí v publikaci představit podstatu marketingu, podtrhnout a zkonkretizovat teoretický i praktický význam jednotlivých částí marketingu a upozornit na jejich svébytné postavení a funkce, ale zároveň také na vzájemné provázanosti a souvislosti.

Celá publikace je rozvržena do čtrnácti kapitol. Kniha začíná představením základních marketingových pojmů, následuje kapitola o marketingovém řízení. Ve třetí kapitole je představeno marketingové prostředí podniku a marketingový mix. Následují marketingové nástroje. Další části jsou věnovány analýze portfolia, marketingovému výzkumu a nákupnímu chování. Kapitoly 10 – 13 popisují dopodrobna marketingový mix, včetně komunikace a reklamy.
Kniha končí částí nazvanou Mezinárodní marketing.

Publikace je určena začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu. Užitečná bude také studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje, a pomocí otázek jim umožní zkontrolovat si, nakolik látku pochopili.

Čtenář se dozví:

  • základní marketingové pojmy, co označují
  • čím se zabývá makromarketing a čím mikromarketing
  • co je marketingové řízení a proč je v praxi důležité
  • jaké marketingové strategie existují a kdy je která vhodná
  • jak sestavit marketingový plán
  • které složky tvoří tzv. marketingové prostředí podniku
  • jak provádět marketingový výzkum
  • co vše dokážeme vyčíst z chování spotřebitelů a jak toho využít
  • jak pracovat s tzv. marketingovými prvky – produktem, cenou, distribucí a marketingovou komunikací
  • nakolik je v dnešní době důležitý mezinárodní marketing, jaké existují formy vstupu na zahraniční trh a kdy kterou zvolit.

    Autor knihy Miroslav Foret působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty Mendelovy zemědělské a lesnické university v Brně.
    Petr Procházka přednáší na intenzivních kursech programu SOCRATES a je činný na MZLU.
    Tomáš Urbánek v současné době působí na Ústavu marketingu a obchodu Provozně ekonomické fakulty MZLU.

    Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

    208 stran černobílých, cena knihy 197,- Kč,
    Kód knihy: KE0147
    ISBN: 80-722-6888-0, EAN: 978-80-7226-888-7

  • Čtěte také

    Žaluzie, rolety, markýzy
    Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!