ICT

Švýcarská banka zvolila NextiraOne pro implementaci integrovaného telefonního systému

Společnost NextiraOne oznámila, že úspěšně implementovala rozsáhlé podnikové komunikační řešení v Zurcher Kantonalbank, přední švýcarské bance. Nové telefonní řešení nahradilo 103 separátních systémů, které pokrývaly 9 500 uživatelských spojení včetně helpdesku s call centrem Alcatel Omni Touch. NextiraOne implementovala jednotnou hardwarovou a softwarovou platformu vybudovanou na řešení Alcatel OmniPCX, jež redukuje náklady na provoz, správu a údržbu.

NextiraOne rovněž vytvořila design hlasové sítě, která propojuje deset organizačních center Zurcher Kantonalbank, a hybridní sítě spojující 90 jejích poboček. Datová a hlasová volání v rámci každé pobočky banky jsou provozována přes jednotnou síť. Pro komunikaci mezi lokalitami slouží privátní datová síť banky a pro hlasová spojení se stále využívá veřejná telefonní síť.

Návrh hybridního řešení vyvinutý NextiraOne poskytuje vysokou úroveň integračních, směrovacích a zálohových funkcí, což zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost a bezpečnost. Nový systém je spravován centrálně, přičemž využívá modulárního webového systému pro konfiguraci a monitoring provozu, nákladů a chyb.

Součástí řešení NextiraOne je instalovaná síť DECT umožňující roaming mezi lokalitami. Výsledkem provozu nového řešení je zvýšení flexibility a škálovatelnosti a také možnost zavést CTI (Computer Telephony Integration) řešení na všechny pracovní stanice, s cílem zajistit významnou návratnost investic.

Mezi dalšími, nově dostupnými pokročilými službami jsou centralizovaná hlasová pošta, integrovaný DECT systém s více než 350 telefonními přístroji, roamingová funkcionalita umožňující mobilním uživatelům být v kontaktu v jakémkoliv organizačním centru a další služby. Protože síť pokrývá celou banku, všichni zaměstnanci mají pětimístné interní telefonní číslo, přičemž systém nabízí uživatelsky přívětivé funkce typu zobrazení jména volajícího a automatické zpětné volání. Snadné využívání telefonních přístrojů a vysoká míra intuitivnosti jejich ovládání rovněž snižuje náklady na školení.

– red –

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!