Společnost NextiraOne oznámila, že úspěšně implementovala rozsáhlé podnikové komunikační řešení v Zurcher Kantonalbank, přední švýcarské bance. Nové telefonní řešení nahradilo 103 separátních systémů, které pokrývaly 9 500 uživatelských spojení včetně helpdesku s call centrem Alcatel Omni Touch. NextiraOne implementovala jednotnou hardwarovou a softwarovou platformu vybudovanou na řešení Alcatel OmniPCX, jež redukuje náklady na provoz, správu a údržbu.
NextiraOne rovněž vytvořila design hlasové sítě, která propojuje deset organizačních center Zurcher Kantonalbank, a hybridní sítě spojující 90 jejích poboček. Datová a hlasová volání v rámci každé pobočky banky jsou provozována přes jednotnou síť. Pro komunikaci mezi lokalitami slouží privátní datová síť banky a pro hlasová spojení se stále využívá veřejná telefonní síť.
Návrh hybridního řešení vyvinutý NextiraOne poskytuje vysokou úroveň integračních, směrovacích a zálohových funkcí, což zajišťuje nejvyšší možnou dostupnost a bezpečnost. Nový systém je spravován centrálně, přičemž využívá modulárního webového systému pro konfiguraci a monitoring provozu, nákladů a chyb.
Součástí řešení NextiraOne je instalovaná síť DECT umožňující roaming mezi lokalitami. Výsledkem provozu nového řešení je zvýšení flexibility a škálovatelnosti a také možnost zavést CTI (Computer Telephony Integration) řešení na všechny pracovní stanice, s cílem zajistit významnou návratnost investic.
Mezi dalšími, nově dostupnými pokročilými službami jsou centralizovaná hlasová pošta, integrovaný DECT systém s více než 350 telefonními přístroji, roamingová funkcionalita umožňující mobilním uživatelům být v kontaktu v jakémkoliv organizačním centru a další služby. Protože síť pokrývá celou banku, všichni zaměstnanci mají pětimístné interní telefonní číslo, přičemž systém nabízí uživatelsky přívětivé funkce typu zobrazení jména volajícího a automatické zpětné volání. Snadné využívání telefonních přístrojů a vysoká míra intuitivnosti jejich ovládání rovněž snižuje náklady na školení.
– red –