Budějovický Budvar spouští zcela novou vícejazyčnou internetovou prezentaci. Návštěvník může volit mezi korporátními stránkami, produktovou částí a aktualizovanou verzí akčních stránek Jdeme na pivo.
„V souladu s naší marketingovou strategií jsme koncipovali nové internetové stránky tak, aby oslovily mladé lidi, kteří na internetu hledají nejen informace, ale i zábavu.“ sdělila Denisa Mylbachrová z Public Relations Budějovického Budvaru, n. p. a dodala: „Návštěvníci www.budvar.cz se mohou bavit v Hokejové sekci zřízené v souvislosti s blížícím se MS v ledním hokeji, v sekci Zábava nebo na novém Budvarském chatu. Nově je otevřen internetový minishop, ve kterém je možno zakoupit kvalitní reklamní předměty.“
O realizaci stránek se postarala společnost Český Web ve spolupráci s reklamní agenturou Kaspen a PR agenturou ExMise. „Nová korporátní webová prezentace www.budvar.cz se vyznačuje jemnou a elegantní grafikou, která nenásilně představuje nový design a logo společnosti Budvar. Pro jednoduchou správu a aktualizaci stránek je implementován redakční systém, který rovněž umožňuje spravovat chat, minishop a registrace,“ řekl Martin Bolcek, ředitel společnosti Český Web.
– red –