Společnost ET NETERA, přední český dodavatel e-business řešení, vytvořila a spustila Internetovou prezentaci Staropramenu (http://www.staropramen.com). Web je určen zejména pro zahraniční veřejnost.
Nosným tématem Internetové prezentace je představení Staropramenu jako prvotřídního českého piva. Návštěvníka má seznámit se značkou Staropramen skrze Prahu, coby místo, kde vzniká a s nímž je neodmyslitelně spojena – „Get a taste of Prague“ se prolíná celým webem jako hlavní slogan. Hlavním obsahem prezentace je kromě informací o historii piva a Staropramenu, či přehledu produktů i interaktivní mapa Prahy s jejími dominantami a popisem, odkazy na turistické informace, nástroj na výuku správné české výslovnosti základních hospodských výrazů, atd.
„Web je určen především pro zahraniční návštěvníky. Má je upoutat, pobavit a seznámit se značkou Staropramen i jiným způsobem, než jsou pouze produkty samotné. Prostřednictvím Prahy, její historie i historie a kultury piva, atd.,“ řekl Petr Jareš, sales manager společnosti Et netera.
– red –