Společnost YOUNG & RUBICAM Praha zvítězila ve výběrovém řízení a stala se novou reklamní agenturou ČESKÉHO TELECOMU. Pro zajišťování podlinkových aktivit (BTL), mezi které patří zejména přímý marketing a podpora prodeje, vybral ČESKÝ TELECOM agenturu OGILVY ONE.
Pro ČESKÝ TELECOM, který prochází od druhé poloviny minulého roku razantními změnami, je marketing klíčovou oblastí. Mění se i styl komunikace se zákazníky a to bylo jedním z důvodů hledání nových agentur. „Naše marketingová komunikace nebude již tolik o značce, ale zaměří se na produkty a jejich přínos pro zákazníky. Hlavním úkolem vybraných agentur bude tedy zejména podpora služeb, které chceme v tomto roce rozvíjet nebo nově uvádět na trh,“ řekl David Duroň, Chief Marketing Officer ČESKÉHO TELECOMU.
O vítězích výběrového řízení rozhodla zejména kreativita zpracovaných návrhů a porozumění potřebám klienta. Jak se shodli všichni členové výběrové komise, rozhodování bylo obtížné, protože všichni účastníci druhého kola příjemně překvapili originálním přístupem a zajímavými nápady.
V oblasti nadlinkové (ATL) komunikace se druhého kola tendru zúčastnily společnosti Grey Worldwide, MARK/BBDO, Ogilvy & Mather, YOUNG & RUBICAM Praha. U podlinkových aktivit (BTL) to byly OGILVY ONE, DIMAR, Wunderman a Proximity Prague.
– red –