Komplexní placený analytický nástroj návštěvnosti webu MagicAnalyzer, vyvinutý a provozovaný českou internetovou agenturou iMagic, využívá již stý zákazník. Tím se stala společnost Raiffeisen – Leasing Real Estate. Mezi další uživatele patří např. Author, Pražská teplárenská či Supraphon.
Klient, který si od agentury iMagic nechal koncem roku 2003 vytvořit firemní prezentaci (www.rlre.cz), využil možnost implementace MagicAnalyzeru jako speciálního modulu publikačního systému MagicWebDrive. Službu lze využít i samostatně, a to vložením měřícího kódu do analyzované webové stránky.
Pověření pracovníci Raiffeisen – Leasing Real Estate mohou sledovat vývoj návštěvnosti v různých časových obdobích a dle různých kritérií (IP adresy, počet načtení atd.). „Velký význam má pro nás sekce, kde se zobrazují klíčová slova, podle kterých potenciální zákazníci našli naši společnost ve vyhledávačích,“ uvedla Monika Tvrzníková, marketingová manažerka Raiffeisen – Leasing Real Estate.
„Největší zájem je o nejdražší a nejkomplexnější variantu Premium, což odpovídá pozicování MagicAnalyzeru jako hi-end produktu cíleného na náročnou klientelu,“ uvedl Petr Bílý, ředitel agentury iMagic. Na rozdíl od podobných nástrojů pro měření návštěvnosti nenabízí MagicAnalyzer variantu bezplatného využívání.
MagicAnalyzer (www.magicanalyzer.cz) funguje tak, že sbírá, zpracovává a přehledně zobrazuje rozsáhlé množství marketingově cenných informací o návštěvnících webových stránek, např. počet načtení jednotlivých stránek, délku a trasu návštěvy či technické parametry uživatelova počítače (rozlišení a barevnou hloubku monitoru, typ připojení k Internetu) atd. Existuje ve verzích Start, Profi a Premium.
– red –