Společnost IBM oznámila, že podle celosvětových záznamů servisů IBM je 96 procent hlášených problémů s notebooky ThinkPad vyřešeno napoprvé. V případě zákazníků stolních počítačů IBM ThinkCentre je tento údaj 95 procent. S tak vysokou pravděpodobností, že bude problém zákazníka vyřešen napoprvé, střediska servisu a podpory IBM po celém světě výrazně pomáhají zákazníkům IBM minimalizovat dobu nečinnosti, což je v tomto období roku zvlášť důležité.
„Zákazníci na nás spoléhají, že udržíme jejich systémy v provozu,“ řekl Bill Owens, viceprezident IBM Personal Computing Division pro servis a podporu. „Žádný konkurent se nevyrovná kvalitě a rozsahu našeho celosvětového servisu a podpory. Jak ukazují čísla, dáváme si záležet, abychom hned napoprvé problém vyřešili správně.“
Servis a podpora počítačů IBM si udržuje prvenství v nejrůznějších dotaznících a anketách, což jej odlišuje od konkurence. Notebooky IBM ThinkPad a desktopy ThinkCentre v listopadu předstihly konkurenční produkty v každoroční anketě PC Service and Reliability (Servis a spolehlivost PC) mezi čtenáři časopisu PC World, která vyšla v jeho prosincovém čísle. Společnost IBM jako jediný dodavatel získala „dobré“ skóre v celkové úrovni servisu a celkové spolehlivosti v kategoriích desktopů i notebooků a předstihla tak Dell, HP i Gateway.
Z průzkumu vyplývá, že zákazníci IBM mohou očekávat méně problémů po dodání a během doby životnosti počítače. Respondenti průzkumu dále v průměru zaznamenali o 15 procent kratší čekání na zásah servisu, o 25 procent rychlejší řešení problémů a inteligentnější technickou podporu. Notebooky IBM získaly „dobré“ hodnocení v kategorii spokojenosti se servisem a „vynikající“ hodnocení v kategoriích informované technické podpory a upřímné snahy techniků.
V nedávné anketě Analyzing the PC Vendors (Analýza výrobců PC) časopisu InformationWeek obsadily notebooky IBM první příčku ve službách zákazníkům, pověsti, spolehlivosti i kvalitě.
– red –