Výběrového řízení na mediální agenturu ČESKÉHO TELECOMU, a.s., se zúčastnilo osm zájemců, do druhého kola postoupilo pět nejperspektivnějších kandidátů. Jsou to společnosti OMD CZECH, Starcom Media West Group, mediaedge.cia, Médea a současný partner ČESKÉHO TELECOMU Carat Praha. „Od agentur, které postoupily do druhého kola, očekáváme především dobré cenové podmínky, maximální efektivitu poskytovaných služeb, a také nápaditost při výběru různých typů médií,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro vnější a vnitřní komunikaci ČESKÉHO TELECOMU.
Zadání druhého kola obdrží agentury v nejbližších dnech. Zpracováním konkrétního úkolu a jeho osobní prezentací se budou ucházet o strategické partnerství s ČESKÝM TELECOMEM v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamního prostoru v médiích. Vítěze výběrového řízení společnost ohlásí přibližně na přelomu ledna a února 2004.
– red –