Do druhého kola výběrového řízení na reklamní agenturu (ATL a BTL) ČESKÉHO TELECOMU, a.s., postoupilo 10 kandidátů. Z nabídek 16 uchazečů zvolila společnost ty agentury, které mají pro strategickou spolupráci v oblasti marketingové komunikace nejlepší předpoklady.
V oblasti nad-linkové (ATL) komunikace postoupily Cayenne Ledoborec, Grey Worldwide, MARK/BBDO, Ogilvy & Mather, YOUNG & RUBICAM Praha. U pod-linkových aktivit (BTL) jsou to OGILVY, a.s., DIMAR s.r.o., Wunderman s.r.o. a Proximity Prague s.r.o. Agentura EURO RSCG se bude v dalším kole ucházet o spolupráci jak při ATL tak i BTL komunikaci.
„Převážná většina předložených nabídek byla zpracována solidně. Očekávali jsme však větší míru odvahy a nápaditosti,“ uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer ČESKÉHO TELECOMU. „Rozhodují však budou následující prezentace a kreativita při zpracování zadání,“ dodal.
Účastníkům druhého kola rozešle ČESKÝ TELECOM v průběhu následujícího týdne zadání, podklad pro zpracování konkrétního problému. Návrhy svých řešení úkolu budou mít agentury možnost prezentovat osobně a plnohodnotně tím představit úroveň své kreativity, inovativnosti a orientace v oblasti telekomunikačních služeb.
– red –