V měsíci září a říjnu se konala v hypermarketech Carrefour velká reklamní akce Měsíc rekordů a část kampaně probíhala také na internetu. Využití internet marketingu zahrnovalo i přípravu internetové miniprezentace (mikrositu), na které byly k nalezení zajímavé informace, pozoruhodné rekordy a také soutěž pro zákazníky Carrefour. Partnerem soutěže o hodnotné ceny byla společnost Gillette.
Akce měsíc rekordů byla pořádána současně v jednotlivých národních centrálách Carrefour. České zpracování kampaně bylo francouzskou centrálou vyhodnoceno jako nejkreativněji a nejlépe zpracovaná internetová kampaň. Mezi další úspěchy kampaně dozajista patří i to, že návštěvnost internetové prezentace www.carrefour.cz vzrostla oproti ostatním měsícům o 50%.
Návrh koncepce, kreativity, zpracování obsahu a realizaci zajišťovalo internetové a multimediální studio Actum.
– red –