Nakladatelství Management Press uvádí do distribuce knižní novinku ředitele PR agentury TPR Romana Bajčana Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii, v níž autor shrnuje své bohaté zkušenosti s realizací PR projektů i z práce v médiích.
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, technikám měření efektivnosti komunikačních aktivit i principům krizové komunikace.
V Bajčanově knize se nám dostává jednoho z mála dostupných ucelených textů na téma PR, jejichž autorem je praktik v oboru. Roman Bajčan neporovnává definice, necituje autority, neuvádí prameny a doporučenou literaturu. Staví na vlastní zkušenosti se sdělovacími prostředky a na poznatcích prověřených realizací vlastních komunikačních projektů. V tom také spočívá síla i přesvědčivost jeho knihy.
– red –