Společnost T-Mobile oznámila, že bude jedním z hlavních sponzorů Mistrovství Evropy ve fotbale UEFA EURO 2004, které proběhne příští rok v létě v Portugalsku. Jako jeden z oficiálních partnerů šampionátu bude T-Mobile svým zákazníkům na pěti evropských trzích poskytovat exkluzivní služby a obsah související s touto špičkovou sportovní akcí.
Tyto služby budou k dispozici více než 45 miliónům zákazníků společnosti T-Mobile v Německu, Rakousku, České Republice, Velké Británii a Nizozemsku. Turnaj odstartuje 12. června 2004 a vyvrcholí 4. července 2004 na stadionu Estadio Da Luz v Lisabonu.
René Obermann, generální ředitel T-Mobile International AG, prohlásil: „T-Mobile velmi těší, že má možnost podpořit spolu s Evropskou fotbalovou unií jednu z nejprestižnějších sportovních akcí v Evropě. UEFA EURO 2004 bude velmi významnou mezinárodní událostí příštího roku a ideální příležitostí pro mezinárodní organizace, jako je T-Mobile, jak své zákazníky dostat do centra dění.“ Generální sekretář Evropské fotbalové unie (UEFA) Gerhard Aigner spolupráci komentoval slovy: „Je mi velkým potěšením oznámit, že jsme pro program UEFA EURO 2004 získali již osmého oficiálního partnera.
Kromě tradičních forem komunikace T-Mobile zajistí, že mistrovství Evropy ve fotbale v Portugalsku, jedna z největších událostí světového sportu, bude dostupné fanouškům kdykoli a kdekoli prostřednictvím mobilního telefonu.“
T-Mobile se již v profesionálním fotbalu výrazně angažuje, a to jak na mezinárodní úrovni, tak i na národních trzích, kde působí. Spolupráce s UEFA navazuje na stávající partnerství s Mezinárodní fotbalovou federací (FIFA), organizátorem světového šampionátu ve fotbale, který proběhne v roce 2006 v Německu. Na jednotlivých národních trzích sponzoruje T-Mobile německý FC Bayern Mnichov, v Británii navázal partnerství s fotbalovými kluby Celtic a Rangers, dále sponzoruje národní fotbalovou ligu v Rakousku a českou fotbalovou reprezentaci.
Jak řekl Nikesh Arora, marketingový ředitel společnosti T-Mobile: „Spolupráce s UEFA je další fází sponzoringové strategie společnosti T-Mobile těžící z partnerství s významnými jmény v oblasti sportu a zábavy, jehož cílem je podpora věrnosti zákazníků a posílení povědomí o značce. Nabídka multimediálního obsahu založeného na přitažlivých a relevantních sponzoringových aktivitách podpoří rostoucí masové využívání datových služeb.“
Právě sponzoring fotbalového mistrovství Evropy bude hlavním „tahákem“ nabídky portálu t-zones společnosti T-Mobile v roce 2004. Uživatelé mobilních telefonů si budou moci vybrat z řady atraktivních, multimediálních služeb a produktů na motivy šampionátu. V minulosti se při sportovních akcích objem služeb využívaných v rámci portálu t-zones výrazně zvýšil – například během mistrovství světa v roce 2002 dokonce o 40 %.
– red –