Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – mýdla

V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha realizovaném ve dnech 11. – 21. července 2003 byla zjišťována spontánní znalost značek mýdel. I když se v letošním roce výrazně nezměnilo pořadí nejznámějších značek mýdel, přesto je třeba zdůraznit, že se na 1. místo „vyhoupla“ značka FA. Tu spontánně jmenovalo 47,3 % dotázaných. Na druhé místo se posunula značka Nivea (47,1 %), třetí a čtvrté zaujímají značky Palmolive a Dove (45%).

Dále se v popředí objevily značky Lux (40 %), Camay (26 %), Elida (23%) a Šeřík (18 %).

Graf:
Mýdla 07/2003
Mýdla – meziroční srovnání

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Marketingový manažer | služební auto | Jihlavsko
    Jihlava | 70000 - 80000 Kč za měsíc
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Moderátor/ka online her – až 35 000 Kč
    Zlín | 29000 - 35000 Kč/měsíc
  5. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!