Významného úspěchu dosáhla SAZKA na 10. mezinárodním festivalu reklamy Golden Drum, konaném ve dnech 5. až 10. října 2003 ve slovinské Portoroži, když rozhlasová reklamní kampaň pro její sázkovou hru Keno obsadila druhé místo, a tím získala cenu Silver Drumstick. Slavnostní vyhlášení proběhlo na závěr festivalu dne 10. října 2003.
V mediální sekci se dostalo do zúženého výběru, na tzv. shortlist, 16 nejlepších prací renomovaných agentur, jakými jsou mj. Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, McCann Ericsson. Na oceněné kampani SAZKA, a.s., spolupracovala s agenturou Mediaedge:cia ČR.
Portorožský festival je považován za druhý nejprestižnější reklamní festival po známém festivalu v Cannes. Festivalu, původně určeného pro soutěžní klání agentur z bývalého východního bloku, se letos poprvé účastnily také agentury z Rakouska. Celkem bylo přihlášeno 2 108 prací. Soutěžilo se v oblastech tiskové, televizní, rozhlasové a internetové reklamy. Samostatné kategorie byly vyhrazeny také reklamní a mediální kreativitě. Mediální sekce registrovala více než 100 přihlášených prací.
– red –