Interaktivní agentura iMagic získala do portfolia klientů českou pobočku farmaceutického koncernu GlaxoSmithKline. Pro divizi Consumer Healthcare, pod kterou patří značky Aquafresh, Coldrex či Panadol, připraví a vytvoří portálové řešení. To bude postaveno na publikačním systému MagicWebDrive. Péči o klienta dostal na starosti Jiří Chramosta, project manager iMagicu.
V první fázi dojde k lehké úpravě webových grafiky stránek divize, především doplnění menu, novinek a úpravě domovské stránky. Zároveň bude provedena optimalizace struktury stránek, která bude doplněna o nové sekce, a vytvoření základních produktových podstránek. Data pro vyhodnocení budou získána po implementaci systému MagicAnalyzer.
„Internet se stává stále významnější součástí marketingového mixu tím, jak se rozšiřuje jeho uživatelská skupina. Proto mu i naše společnost chce věnovat větší pozornost, a to vyžaduje spolupráci se zkušeným dodavatelem,“ uvedl Martin Neumann, Medical Marketing Manager ze společnosti GlaxoSmithKline. „Práce pro GlaxoSmithKline je pro iMagic potvrzením významného postavení v oboru interaktivní komunikace,“ uvedl Daniel Bezányi, obchodní ředitel agentury.
– red –