ICT

iMagic připraví web pro GlaxoSmithKline

Interaktivní agentura iMagic získala do portfolia klientů českou pobočku farmaceutického koncernu GlaxoSmithKline. Pro divizi Consumer Healthcare, pod kterou patří značky Aquafresh, Coldrex či Panadol, připraví a vytvoří portálové řešení. To bude postaveno na publikačním systému MagicWebDrive. Péči o klienta dostal na starosti Jiří Chramosta, project manager iMagicu.

V první fázi dojde k lehké úpravě webových grafiky stránek divize, především doplnění menu, novinek a úpravě domovské stránky. Zároveň bude provedena optimalizace struktury stránek, která bude doplněna o nové sekce, a vytvoření základních produktových podstránek. Data pro vyhodnocení budou získána po implementaci systému MagicAnalyzer.

„Internet se stává stále významnější součástí marketingového mixu tím, jak se rozšiřuje jeho uživatelská skupina. Proto mu i naše společnost chce věnovat větší pozornost, a to vyžaduje spolupráci se zkušeným dodavatelem,“ uvedl Martin Neumann, Medical Marketing Manager ze společnosti GlaxoSmithKline. „Práce pro GlaxoSmithKline je pro iMagic potvrzením významného postavení v oboru interaktivní komunikace,“ uvedl Daniel Bezányi, obchodní ředitel agentury.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!