Novou síť reklamních nosičů citylights (CLV) s názvem Golf vision buduje na českých a slovenských golfových hřištích indoorová společnost Reblok. Do konce tohoto roku půjde o dvacet pět CLV, v roce 2004 by se jejich počet měl zvýšit o dalších 30 procent.
„Jde o novinku, jejíž hlavním cílem je co nejefektivnější oslovení cílové skupiny golfistů. Současně tak jdeme vstříc zadavatelům reklamy. Pokud totiž nenavštěvují prostory, kde je umístěna jejich reklama, mají o jejím efektu často pochybnosti,“ vysvětluje ředitel společnosti Ivan Pernecký, podle jehož slov by se tento stav měl změnit právě díky ojedinělé golfové aktivitě. „Existují sice jednotlivé CLV nosiče na golfových hřištích, nikoli však celé sítě zaměřené na určitou cílovou skupinu,“ dodává Pernecký.
Reblok osvětlené CLV, které jsou umístěny na parkovištích, vstupech na hřiště, na příjezdových komunikacích či vchodech do recepcí, zatím provozuje na více než třetině z celkového počtu 57 golfových hřišť v České republice. Jde například o Mariánské lázně, Novou Ameriku, Cihelny; na Slovensku se pak jedná například o areál Tále. Bližší informace o síti jsou umístěny také na adrese www.golfvision.cz.
Reblok vznikl v roce 1993 jako společnost zaměřená na interiérovou reklamu. V současné době provozuje 7500 indoorových ploch ve čtyřech sítích: základní a střední školy, zdravotnická zařízení, squashová centra a kadeřnictví.
– red –