ICT

Systém Hamilton SFA automatizuje práci obchodním zástupcům ve společnosti Unilever

Sybase ČR, s. r. o., místní zastoupení společnosti Sybase Inc., předního poskytovatele softwarové infrastruktury a integrace, oznámilo, že společnost Unilever využívá informační systém Hamilton SFA s architekturou iAnywhere.

Společnost Unilever hledala řešení umožňující zkrácení procesu sběru obchodních informací a jejich následného zpracování a vybrala komplexní multiplatformní systém Hamilton SFA společnosti Visicom, který je určen pro automatizaci práce obchodních zástupců, takzvanou oblast Sales Force Automation. Systém je postaven na nejmodernějších technologiích Sybase iAnywhere s plně modulární architekturou a umožňuje k základním prvkům kdykoliv doplnit specifické zákaznické moduly.

Již během implementace systému, jehož klientskou část tvoří databáze SQL Anywhere Studio UltraLite běžící na PDA Handspring Visor Platinum, společnost Unilever definovala požadavky na rozšíření standardního systému. Po jejich zakomponování byl spuštěn pilotní projekt, na němž spolupracovali i obchodní zástupci Unileveru ze slovenské pobočky. Úspěšné dokončení pilotního projektu vyvrcholilo nasazením systému ve slovenské části divizí HPC a FOOD. Napojení Hamiltonu SFA na informační systémy jednotlivých distributorů vyřešilo problém přesunu dokumentů od obchodního zástupce až k distributorovi a prakticky eliminovalo nutnost manuálního zpracování. Při integraci byly použity standardní technologie (například EDI) a také moduly speciálně navržené pro systémy konkrétních distributorů.

„Díky technologii Sybase iAnywhere je systém Hamilton vynikajícím nástrojem, který nám pomohl zefektivnit práci našich obchodních zástupců a především zrychlil tok informací k zákazníkům, což je při prodeji rychloobrátkového zboží velmi důležité. Stal se tak neodmyslitelnou součástí našich obchodních procesů,“ říká Robert Csús, Fieldsales Operation Manager společnosti Unilever. „Díky profesionálnímu přístupu společnosti Visicom byl nový systém integrován s našimi existujícími systémy bez problémů. Z pohledu IT nás také překvapily velmi nízké provozní náklady, jak personální tak finanční,“ dodal Pavol Holbík, IT Manager společnosti Unilever.

Tento projekt přinesl konkrétní výsledky, mezi něž patří velká úspora nákladů na manuální zpracování dokladů a zkrácení doby odezvy na požadavek zákazníka. Mezi další přínosy společnost řadí eliminaci škod způsobenou při manuálním zpracování, úsporu času pro přípravu obchodního zástupce na obchodní případ a zefektivnění řízení obchodních zástupců. Největším význam však mají aktuální informace o trhu a činnosti obchodních zástupců, které mohou odpovědní pracovníci společnosti kdykoli při svém rozhodování využívat.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!