Komunikace

Začíná reklamní kampaň Nokia N-Gage

Právě v těchto dnes se spouští nová reklamní kampaň Nokia N-Gage, jež má přitáhnout a nalákat veřejnost v souvislosti se zahájením celosvětového prodeje první mobilní bezdrátové herní konzole, k němuž dojde 7. října.

Značka Nokia N-Gage má nakročeno k tomu vnést do herního průmyslu nový vzrušující rozměr svou revoluční herní konzolí, jež je uzpůsobena speciálně pro hru více hráčů po mobilních sítích. Vysoce kvalitní barevný displej spolu s možností bezdrátového propojení technologií Bluetooth a podporou GPRS umožňují více hráčům hrát interaktivní hry zcela novým způsobem.

Celosvětová reklamní kampaň N-Gage bude probíhat v kinech, televizi, tisku, na internetu i na venkovních reklamních plochách, dá vzniknout novému světu mobilních her a stane se počátkem nové éry v hraní elektronických her. Hráči už nejsou odkázáni jen na souboje člověka se strojem, ale mohou vyzvat skutečného soupeře z řad svých přátel či úplně cizích lidí: kohokoli, kdekoli a kdykoli. Kampaň útočí na nejskrytější touhu hráčů – vyzvat ke hře jiné hráče.

Vzhledem k masivní reklamě v prodejní síti po celém světě budou mít hráči možnost vyzkoušet si herní konzoli N-Gage osobně na ukázkových zařízeních. Kromě toho oficiální internetová stránka N-Gage (www.n-gage.com) nabídne řadu taháků včetně elektronických pohlednic s vlastní značkou, počítačových tapet či televizních reklam.

Kampaň přibližuje soutěživého ducha světa her a navozuje atmosféru míst velkých herních vítězství i proher se všemi emocemi, které je doprovází. Rozmanitost a zdánlivá obyčejnost těchto míst jen podtrhují poselství, že platforma N-Gage vám umožní zahrát si, ať už jste kdekoli. Obrazová i zvuková stránka rezonují s cílovým publikem zařízení N-Gage, jež se o hry zajímá, aktivně je hraje a vlastní herní zařízení a konzole.

„Platforma Nokia N-Gage představuje v oblasti her naprostou novinku a chtěli jsme, aby se tento fakt odrazil i v reklamní kampani, aby byla jiná, než co spotřebitelé dosud viděli. Je to kampaň velmi propracovaná a jasně vyhraněná, zcela vystihuje pocity hráčů a jejich touhu hrát,“ řekl Sari Tollet, ředitel oddělení Global Marketing Services divize Entertainment and Media společnosti Nokia Mobile Phones.

– pk –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!