Na začátku října vstupuje marketingové studio CELL.CZ na český trh s novou službou pro restaurace a hotely v České republice – speciální školení personálu – „Psychologie péče o hosta“.
Z podnětu několika majitelů restaurací na českém trhu, ale především pak desítek tisíc návštěvníků, kteří se denně potýkají s nekvalitně odvedenou službou ze strany personálu restaurací či hotelů, vznikla myšlenka doplnit základní vzdělání v oboru gastronomie o nové trendy a poznatky efektivního prodeje, z oblasti péče o hosta a z oblasti komunikace s hostem, kolegou, nadřízeným a podřízeným.
Právě nekvalifikovaný personál snižuje jinak špičkovou úroveň restauračních zařízení či hotelů v České Republice. Ani 14 let po revoluci se nepodařilo v mnoha restauračních a hotelových zařízeních změnit systém komunikace s klientem. Do hotelové a gastronomické branže přicházejí nové generace personálu se základní znalostí oboru, mnohdy i bez odborného vzdělání, naprosto nepřipraveni vážit si hosta a vést ho od prvního okamžiku po jeho vstupu do restaurace k plné spokojenosti až do jeho odchodu.
Přestože je podle Českého statistického úřadu návštěvnost v restauracích v ČR vzestupná a také klientela je finančně silnější než krátce po revoluci, chování personálu, bohužel včetně luxusních restaurací, je ovlivněno zastaralým přístupem, který způsobuje klientovu nespokojenost. Ani stále silnější konkurence na trhu v oblasti dobrých restaurací a hotelů nepomohla ke zlepšení úrovně obsluhy v českých restauracích a hotelech.
Každé školení personálu hotelů a restaurací, které připravilo studio Cell.cz, je postaveno na těchto základních produktech a navíc je obohaceno poznatky verbální i neverbální komunikace z českého prostředí, novými hygienickými pravidly platných v České republice a je koncipováno tak, aby bylo využitelné pro českou i zahraniční klientelu.
– red –