Společnost SAP Public Services (SAP PS) ohlásila, že město Abingdon (Virginia, USA) bude implementovat řešení mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM). Abingdon bude prvním zákazníkem z oblasti veřejného sektoru, který bude využívat nejnovější verzi mySAP CRM. SAP PS poskytne v rámci této implementace rovněž své konzultační služby.
S mySAP CRM získávají úřady města Abingdon snadno přístupné a interaktivní on-line služby pro své občany a napojí jednotlivé obyvatele a podniky na různorodé komunální služby nabízené prostřednictvím internetového portálů města, a to 24 hodin a 7 dnů v týdnu.
Řešení mySAP CRM umožní obyvatelům Abingdonu platit různé daně, poplatky za kanalizaci a odpady a další. Vedle toho nabízí možnost oznamovat aktuální problémy s veřejnou infrastrukturou, jako jsou např. dodávky vody a poruchy semaforů nebo dovolí občanům podávat stížnosti a své návrhy on-line. Jako první městská organizace ve státě Virginia, která bude využívat CRM pro své iniciativy v oblasti e-government a řízení vztahů s občany, bude Abingdon sloužit v tomto směru jako modelové řešení pro státní legislativu.
Abingdon je město s 10 000 obyvateli, které leží nedaleko hranic se státem Tennessee. Pro zvýšení své technologické kapacity zřídilo město síť z optických kabelů s cílem poskytovat vysokorychlostní přístup na Internet jak pro podniky tak pro domácnosti. Dále implementovalo systém pro poskytování geografických informací dostupný přes Internet. Projekt CRM posílí ještě více infrastrukturu města směrem k modelu sofistikované elektronické komunity.