Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – jogurty

V omnibusovém šetřeni společnosti GfK Praha v souboru 1 018 náhodně vybraných respondentů na území cele ČR ve veku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 11. – 21. července 2003) byla zjišťována spontánní znalost značek jogurtů.

Z celkově 116 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává Danone (69,8 %). S relativně velkým odstupem ji následují Jogobella (45,9 %) a Vitalinea (31,2 %).
Přes 20 % „hlasů“ získaly též značky Yoplait (27,6 %), Pribináček (25,1 %), Kunín (24,4 %) a Zott (22,8 %). V rozmezí 11 % – 20 % bylo výjmenováno 9 značek – Olma, Danissimo, Actimel, Florian, Lipánek, Jihočesky, Fruttis, Hollandia a Prince. Ostatní značky byly výjmenované méně než 10 % respondenty.

Graf:
Jogurty 07/2003
Jogurty – srovnání s předchozími roky

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!