Dimar a B3net v těchto dnech realizují sms soutěž Fa Fun Days pro klienta Henkel na Slovensku. Prvních 1.000 soutěžících, kteří odpoví správně na zaslanou otázku, získává hodnotné ceny.
SMS soutěže se může zúčastnit každý, kdo si zakoupí jakýkoli produkt řady Fa. Na přibaleném letáčku nalezne spotřebitel pravidla soutěže. Do soutěže se spotřebitel přihlásí zasláním registrační sms zprávy se jménem a věkem. Na základě této registrační sms obdrží spotřebitel s jistou časovou prodlevou otázku, na kterou musí odpovědět. Prvních 1.000 správných odpovědí vyhrává ceny Fa Fun Days.
Na realizaci sms soutěže se podílí Dimar (návrh konceptu sms soutěže, accounting klienta) a B3net (technická realizace, optimalizace konceptu). Obě agentury již úspěšně spolupracovali při realizaci několika sms soutěží pro vydavatelství BertelsmannSpringer. „Jsme rádi, že stále více klientů si začíná uvědomovat výhody mobilního marketingu např. i ve spojitosti se spotřebitelskými soutěžemi,“ říká David Němec, online manager Dimar. „Tento trend pozorujeme samozřejmě i my. Těší nás i fakt, že jsme nyní schopni technicky realizovat i sms soutěže na slovenském trhu, což pro některé naše významné klienty, kteří plánují komunikaci z Prahy, znamená značnou přidanou hodnotu,“ dodává Jan Barta, obchodní ředitel B3net.