Nejsledovanější televize v ČR zahajila rozsáhlou interaktivní soutěž SuperProgram, jejíž jedním z partnerů se stala Česká pojišťovna. ČP pomůže divákům TV NOVA na cestě k hlavní výhře, která činí deset milionů korun.
Sama ČP do soutěže vloží velmi hodnotnou výhru, která bude pro všechny účastníky SuperProgramu překvapením, poukazy na úhradu libovolného pojistného v hodnotě šest, respektive tři tisíce korun a mnoho dalších cen.
Každý, kdo až do poloviny ledna roku 2004 uzavře s ČP smlouvu na produkty životního pojištění Dynamik a Kombi, případně si zvolí penzijní připojištění Penzijního fondu ČP, získá do SuperProgramu TV Nova 2500 bodů. Stejná částka bude připsána i motoristům, kteří si s ČP sjednají havarijní pojištění a povinné ručení. Minimální počet, nutný k získání výhry v této televizní soutěži, je právě 2500 bodů. Ti, kteří se tedy rozhodnou zabezpečit svou rodinu či majetek u České pojišťovny, získají nejen dobrou výchozí pozici pro získání mnohasettisícových a milionových částek, ale také jistou cenu z TV Nova, tzv. zaručenou výhru. Superkupon v hodnotě 500 bodů navíc získají všichni současní klienti, kteří mají u ČP uzavřeno povinné ručení. A že jich není málo, o tom svědčí počet těchto smluv, kterých ČP eviduje 2,4 milionu.
„Kromě běžných pojistných produktů chceme lidem nabízet také něco navíc,“ tvrdí generální ředitel ČP Ladislav Bartoníček. „Při zavádění nového systému povinného ručení jsme stáli v čele informační kampaně pro motoristy, angažujeme se v bezpečnosti silničního provozu a při záplavách jsme do krizových oblastí posílali nejenom likvidátory, ale i humanitární pomoc. Proč bychom tedy důvěru našich klientů znovu neoplatili další přidanou hodnotou, tentokrát prostřednictvím televizní soutěže?“
V minulosti se s velkým úspěchem u klientů setkaly soutěže, které pořádala pro své klienty sama ČP. Šlo zejména o Velkou letní hru a Velkou cenu, díky kterým se ČP podařilo v prvním roce existence nového modelu povinného ručení získat více než 40% tržní podíl, a v roce následujícím přesvědčit 150 tisíc klientů konkurence ke změně pojišťovny.
– pk –