SAZKA, a.s., ve spolupráci s Ministerstvem kultury ČR, T-Mobile a TV Nova, uvádí v těchto dnech na trh novou loterii s televizní prezentací pod názvem T-Mobile RENTA.
T-Mobile RENTA je okamžitá loterie stíracích losů se stejnojmenným televizním pořadem na TV NOVA. Los, jehož cena je 30 Kč, lze již v průběhu tohoto týdne zakoupit na sběrnách SAZKY a na poštách s on line terminálem, označených Zlatou rybkou.
Jak uvedl ministr kultury Pavel Dostál, část odvodu z výtěžku z okamžité loterie stíracích losů T-Mobile RENTA bude použita v souladu s povolením Ministerstva financí ČR také na veřejně prospěšné účely v oblasti kultury, konkrétně na rekonstrukce a údržbu významných kulturních a historických památek. Tyto památky jsou chráněny státem, jako nedílná součást kulturního dědictví lidu, svědectví jeho dějin a tvoří nenahraditelné bohatství.
Televizní pořad T-Mobile RENTA bude poprvé vysílán na TV NOVA v neděli 21.9.2003 v 19,20 hodin, a dále pak pravidelně s týdenní periodicitou. Moderátorem pořadu bude Vladimír Čech.
Los T-Mobile RENTA nabízí tři druhy výher: okamžité výhry od 30 Kč do 100.000 Kč, možnou účast ve dvou telefonních hrách s názvy „Kufřík“ (výhry od 50.000 Kč do 200.000 Kč) a „Trezor“ (výhry od 100.000 Kč do 400.000 Kč) v rámci televizního pořadu, a konečně možnost účastnit se finálového natáčení hry RENTA, která je vyvrcholením televizní show, a ve které pokaždé jeden výherce získá pravidelný měsíční příjem , tzv. rentu, ve výši a na období, které si sám vylosuje. Finanční částky se pohybují v rozmezí od 15.000 Kč až do 100.000 Kč měsíčně, nejkratší doba je 1 rok a nejdelší 10 let. Svou výhru bude výherce moci čerpat pomocí speciální platební karty v bankomatech České spořitelny po celém území České republiky.
Navíc každý zákazník při nákupu losu T-Mobile RENTA automaticky obdrží poukázku na bonus ve výši 30 Kč (tj. v plné ceně losu), kterým lze navýšit kredit na kartě TWIST při dobití ve výši 400 Kč a více prostřednictvím on line terminálu SAZKA. Bonus lze uplatnit do 35 dní, a to pouze jeden při daném dobití. Pokud jej zákazníci využijí, mohou mít tedy los zcela „zdarma“.
– red –