Společnost Computer Associates (CA) zahájila celosvětovou reklamní kampaň v hodnotě několika milionů dolarů v rámci probíhajících snah o zviditelnění svých značek.
Kampaň se zaměří na zdůraznění vedoucího postavení společnosti v oblasti řídicího softwaru a výhod jeho využití v prostředí komplexních výpočetních systémů typu on-demand a utility computing. První část kampaně již byla zahájena v USA, celosvětová fáze bude spuštěna 15. září. CA vytvořila tuto kampaň ve spolupráci s agenturou Young & Rubicam.
Úkolem grafického ztvárnění kampaně a doprovodných textů bude vysvětlit, proč je řídicí software nutnou součástí správy současných podniků, které usilují o omezování nákladů. Tyto materiály zároveň zdůrazní rozsáhlé zkušenosti CA nejen v oblasti on-demand a utility computing, ale i v dalších oborech IT, včetně ukládání dat, zabezpečení a správy sítí.
Nové reklamy, které se v rámci americké části kampaně oficiálně poprvé objevily v osmistránkové příloze The Wall Street Journal, budou zveřejňovány v novinách a časopisech s vysokým nákladem, na venkovních reklamních plochách, v rádiích a na internetu. V USA tak doplní probíhající televizní kampaň společnosti CA „Mr. Cardboard“, jež je zaměřena na model licencování softwaru FlexSelect.
„Za poslední tři roky jsme výrazně přispěli ke zviditelnění naší společnosti. CA je nyní uznávána jako světová jednička v oblasti řídicího softwaru,“ uvedla Nancy Bhagat, viceprezidentka CA pro globální marketing. „Nová kampaň je pokračováním budování povědomí cílových skupin o našich značkách a předpokládáme, že ještě více upevní naše vedoucí postavení na trhu řídicího softwaru. Navíc nové reklamy seznámí zákazníky s významem řídicího softwaru a vysvětlí jim, jak může přispět ke zvyšování zisku.“
Ve Spojených státech se zmiňované reklamy objeví ve více než 35 nejvýznamnějších odborných a ekonomických periodikách. K nim patří mimo jiné i The Wall Street Journal, Financial Times, Barron’s, Investor’s Business Daily, Washington Post, BusinessWeek, Fortune, Forbes, The Economist, Wired, CIO, InformationWeek, Computerworld a eWeek. Současně budou reklamy hojně umisťovány na internetové stránky a venkovní reklamní plochy na vybraných místech.
– red –