Nové logo v barvě slunce má nyní ve znaku Skupina ČEZ, největší elektrárenský podnik v zemi. Hlavním mottem nového vizuálního stylu je stabilita.
„Nové logo má symbolizovat prosperitu, energii a jeho barva má připomínat barvu slunce,“ řekl Jaroslav Míl při představování nové vizuální prezentace Skupiny ČEZ, největší elektárenské společnosti v zemi. Ta v minulých měsících prošla hlubokými majetkovými změnami, když prodala 66 % společnosti ČEPS, a.s., a naopak fúzovala s pěti distribučními společnostmi (REAS). Nyní Skupina ČEZ sdružuje 95 podniků s 18 400 zaměstnanci.
Narozdíl od dřívějšího oblého logotypu je nové logo čtvercové, což má vyjadřovat stabilitu firmy. „Budeme je používat jako podpis. Má fungovat hlavně v komunikaci uvnitř skupiny, vůči zaměstnancům, akcionářům, bankám a obchodním partnerům. Směrem k veřejnosti dále budeme používat logo Duhové energie, symbol otevírajícího se trhu s elektřinou,“ vysvětlil Ladislav Kříž, tiskový mluvčí Skupiny ČEZ.
– das –
Článek je uveřejněn ve spolupráci se serverem Svět hospodařství.