ICT

ComGate připravil SMS soutěž pro časopis Rytmus života

Technologicko-marketingová agentura ComGate, která se specializuje na mobilní marketing, připravila pro časopis Rytmus života velkou letní SMS soutěž nazvanou „Dovolená snů za správnou SMS“. Pro ComGate je to první zakázka pro vydavatelství Europress.

V každém čísle týdeníku Rytmus života najdou čtenáři povídku se třemi variantami ukončení. Na soutěžícím je uhádnout, jaký závěr povídky zvolil její autor. Kampaň trvá od 19. srpna do 22. září 2003. Pro soutěž bylo vyčleněno exkluzivní klíčové slovo „RYTMUS“. Čtenáři posílají tzv. premium SMS v hodnotě 6,- Kč. Z této částky získává klient – odběratel provizi, díky čemuž může snížit náklady na pořádání SMS soutěže.

„Spojili jsme dvě populární části – SMS soutěž a povídky ze života, které mají naši čtenáři velmi rádi,“ sdělila Darja Boukalová, produktová manažerka Rytmu života. „Mechanika kampaně je originální, hravá a dobře přizpůsobená cílové skupině,“ řekl Nikolaj Šťáhlavský, ředitel ComGatu.

Výherce hlavní ceny se může těšit na zájezd pro dva na Kanárské ostrovy. V každém týdenním kole navíc sedm soutěžících obdrží balíček – v hodnotě tisíce korun – značkové kosmetiky Aquila.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!