Divize Digital and Applied Imaging (D&AI) společnosti Kodak si vybrala PR agenturu Herald Communications pro zajištění public relations aktivit při uvedení digitálních fotoaparátů na český trh.
Tato kampaň začíná v srpnu a potrvá do konce letošního roku. Bude zahrnovat uvedení digitálních fotoaparátů, tiskových dokovacích stanic a spotřebního materiálu a příslušenství. Herald bude rovněž působit jako press office společnosti Kodak a bude zajišťovat zápůjčky produktů.
„Herald Communications nás zaujal detailní znalostí českého trhu a představil zkušený tým, který je zárukou úspěchu naší kampaně. Dalším důležitým aspektem při našem rozhodování byly pozitivní zkušenosti s francouzskou pobočkou Heraldu, se kterou spolupracujeme již několik let,“ řekla Angela Carmody, PR Manager pro oblast EAMER, Kodak D&AI.
Výběr agentury Herald potvrzuje úsilí společnosti Kodak o prosazení jejích digitálních produktů na rozvíjejících se trzích. Tato kampaň probíhá kromě České republiky rovněž v Rusku a ve Spojených arabských emirátech a je koordinována PR agenturou Gambate! Communications z Dubaje.
“Kodak patří mezi nejdůvěryhodnější a nejznámější hráče na poli digitálního zobrazování. Velice nás těší, že se můžeme podílet na realizaci komunikační strategie Kodaku v České republice a tím podpořit jeho pozici na našem trhu,“ řekl Radek Maršík, výkonný ředitel, Herald Communications.