Eurotel Praha, spol. s r. o., si i v druhém čtvrtletí roku 2003 upevnil své postavení v segmentu firemních zákazníků. Získal řadu renomovaných firem a zároveň prodloužil smlouvy s tisíci dalších společností, kterým již služby poskytuje. Jedná se například o tyto významné společnosti: vedoucí pivovarnická společnost ve střední a východní Evropě Plzeňský Prazdroj, a.s., bankovní domy HVB Bank Czech Republic, a.s., Živnostenská banka, a.s., GE Capital Bank, a.s., nebo ČSOB, a.s.
„Pro služby Eurotelu jsme se rozhodli z důvodu nejvýhodnější cenové nabídky za velmi široké spektrum profesionálních mobilních služeb. Přednosti spolupráce s Eurotelem vidíme například v nabídce mobilních datových služeb, které budeme v budoucnu stále více využívat,“ říká Michal Kačena, manažer pro vztahy s veřejností Plzeňského Prazdroje, a.s.
Novým zákazníkem Eurotelu jsou i jednička na světovém trhu personálního poradenství – společnost Adecco Česká republika, s.r.o., a ING Management Services, s.r.o. z finanční skupiny ING Group.
Ve druhé čtvrtině roku 2003 začaly nebo obnovily využívání služeb Eurotelu společnost McDonald´s ČR, s.r.o., dále pobočka jedné z největších farmaceutických firem na světě GlaxoSmithKline, s.r.o., největší zásilkový obchod Quelle, s.r.o., zastoupení světové společnosti Gillette Czech, s.r.o., národní letecký dopravce České aerolinie, a.s., komunikační společnost nabízející širokopásmové služby UPC Česká republika, s.r.o., potravinářská společnost Emco, spol. s r.o. a Veletrhy Brno, a.s. Tito zákazníci dohromady představují několik tisíc mobilních telefonů v síti Eurotelu. Kromě běžně poskytovaných hlasových služeb společnosti využívají i služby s přidanou hodnotou, jako například vysokorychlostní datové přenosy, připojení na internet a do firemních sítí, nebo službu Eurotel VPN.
„Přestože na trhu panuje ostrý konkurenční boj, o služby Eurotelu je i mezi firemní klientelou stále velký zájem. Náš úspěch tkví v šíři nabízených služeb šitých na míru zákazníkům, v jedinečné kombinaci služeb s přidaných hodnotou, v kvalitě a spolehlivosti sítě a profesionální péči našich pracovníků. Dokladem jsou i výsledky nezávislého výzkumu agentury AISA,“ říká Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka divize prodeje ve společnosti Eurotel.
Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit z dubna 2003, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice AISA, využívalo služby Eurotelu více než 81 procent firemních zákazníků- společností s více než 200 zaměstnanci. Podíl Eurotelu na celkových tržbách v segmentu společností, které mají více než pět zaměstnanců, dosáhl 56 procent.