Společnost M.I.A., a.s., odborník na nová media, uveřejnila podrobnosti o další úspěšné reklamní kampani realizované prostřednictvím sponzorovaných SMS zpráv. Kampaň pro STUDENT AGENCY byla odstartována v rekordně krátkém čase, což potvrzuje výjimečné postavení sponzorovaných SMS zpráv mezi moderními komunikačními kanály.
Daniel Nohel, Project Manager společnosti M.I.A. vidí v rychlosti kampaně pomocí sponzorovaných SMS velké šance pro inzerovaní akcí „last minute“. „V tomto případě jsme pro STUDENT AGENCY připravili kampaň, která komunikovala zvýhodněné ceny jízdenek do různých evropských destinací,“ přiblížil kampaň. „Díky kampani se nám podařilo zaplnit volná místa na inzerovaných autobusových linkách,“ hodnotí kampaň marketingový ředitel STUDENT AGENCY René Libiš. „STUDENT AGENCY používá sponzorované SMS jako standardní komunikační kanál pro zvýhodněné cenové nabídky například na jazykové kurzy či autobusové jízdenky,“ doplňuje René Libiš.
Sponzorované SMS také zvýšily návštěvnost webových stránek STUDENT AGENCY, což byl druhý cíl kampaně. Na základě sdělení „PS: to je sila, busem do Svedska nebo Londyna a zpet za 950,- mrkni na www.studentagency.cz„ navštívilo stránky několik tisíc unikátních návštěvníků, tedy potencionálních klientů. Návštěvnost stránek se tak zvýšila o 10 procent.
STUDENT AGENCY v tomto případě využila toho, že systém umožňuje doručit na mobilní telefon příjemce předem stanovený počet reklamních sdělení. Reklama tak nezahltí jednu osobu, ale sdělení dostane předem známý počet zákazníků, což šetří prostředky zadavatelů reklamy. V tomto případě STUDENT AGENCY požadovala, aby bylo první den zasláno maximum sdělení. V následujících dnech na jedno číslo pouze jedno sdělení. O akčních slevách STUDENT AGENCY se tak za 11 dnů kampaně dozvědělo 100 000 lidí.
Zdroj: M.I. A.