Na přelomu měsíců května a června realizovala marketingová agentura Amden akci na podporu prodeje pro společnost Hewlett-Packard s názvem – HP Roadshow 2003.
Akce probíhala v 9 městech České Republiky a zúčastnilo se jí více jak 1.500 zástupců větších a středních firem. V rámci prezentační akce byla představena řešení IT infrastruktury a portfolio klíčových produktů společnosti HP. Živá demonstrace IT technologií potvrdila schopnost podívat se na IT očima zákazníka a jeho problémů. Uměním je nalézt řešení, které zákazníkovi vydělá, či ušetří peníze. Akce byla exklusivně podpořena společností Microsoft spojenou prezentací produktů společnosti.
Program byl proveden zábavnou formou s minimálním množstvím slidů. Veškerá řešení byla předvedena na fiktivní firmě, jejíž problémy byly prezentovány před zraky publika. Vznikaly tak často situace „přímo ze života“, které byly řešeny s přehledem a humorem a výrazně pomohly odlišit a odlehčit akci od běžné prezentace. Tato forma zaznamenala skutečně velký ohlas. Pro velký úspěch a zájem z řad zákazníků, společnost Hewlett-Packard uvažuje o pokračování HP Roadshow.