Během posledních měsíců agentura Underline asociovaná v rámci BBDO GROUP získala několik klíčových klientů. Po Léčivech a Master Foods je to Wrigley, OBI, Europress, Intercasa a těsně před uzavřením jsou dohody s dalšími významnými společnostmi. Zakázky na zmíněných klientech Underline vybojovala vesměs ve výběrových řízení.
Záběr aktivit, které Underline pro své klienty připravuje většinou kopíruje původní záměr se kterým agentura před několika měsíci vstupovala na trh. Underline chce těžit z tvorby strategicky a kreativně silných konceptů realizovaných prostřednictvím komplexního záběru nástrojů podlinkové komunikace.
Významné rozšíření klientské důvěry znamená i velké změny v obsazení týmu. Do agentury přicházejí kreativec Petr Prokšík a DTP operátor Ivan Kovrč. Posty account manažerů obsadí Soňa Hermanová a Marcela Pospíšilová. Všichni jmenovaní přicházejí z agentury iLeo/DMMS a v oblasti podlinkové komunikace a marketingu mají několikaleté zkušenosti.