Společnost ComGate, která patří mezi přední poskytovatele služeb mobilního marketingu, spolupracuje na velké letní akci nazvané „Zelené srdce Renault“.
Prázdninovou kampaň pořádá pro francouzskou automobilku Renault podlinková agentura Production Brothers. Ta se zároveň stala novou partnerskou agenturou společnosti ComGate.
SMS část kampaně spočívá v možnosti zvolit pomocí textové zprávy region, v němž bude vysazen les stromů. Jeden strom bude zasazen za každý starý automobil, který zákazník předá Renaultu k ekologické likvidaci a zároveň si vybere nový vůz této francouzské automobilky.
„Hlasování pro Renault je velmi zajímavý příklad využití mobilního marketingu. Nejsou potřeba žádné kódy, žádný nákup soutěžního produktu. Stačí si jen přečíst leták a poslat SMS,“ uvedl Nikolaj Šťáhlavský, ředitel ComGatu.
„V dnešní době zhoršeného životního prostředí jsme chtěli všem dát dárek ve formě nové výsadby. O tom, kde bude nový les stát, rozhodnou sami lidé nejen textovou zprávou, ale i poštou nebo na Internetu,“ řekl Patrik Jedlička, ředitel Production Brothers.