Od 1. 8. 2003 nabízí HVB Bank službu GSM bankovnictví, vyvinutou ve spolupráci s T-Mobile CZ. Banka tak svým klientům poskytuje kompletní nabídku služeb přímého bankovnictví, zahrnující internetové (Online Banking), telefonické (Telebanking) a nejnověji GSM bankovnictví (GSM Banking). Díky této službě mají zákazníci sítě T-Mobile možnost ovládat svůj účet vedený u této banky jednoduše a bezpečně prostřednictvím menu mobilního telefonu.
Zároveň HVB Bank přichází s atraktivní nabídkou, která je určena držitelům účtu Konto Komfort – pro fyzické osoby a účtu Business Konto – pro podnikatele. Tito zákazníci mohou využívat výhod GSM Bankingu zdarma v rámci svého balíčku služeb.
„Jako jediná banka na českém trhu nabízíme expresní platby přes GSM Banking s garancí připsání prostředků na účet u jiné banky ještě týž den,“ uvádí k funkčnosti nového kanálu přímého bankovnictví Dana Casimaty, která v HVB Bank řídí odbor Strategie, vývoje produktů a řízení.
T-Mobile GSM Banking umožňuje zákazníkům provádět aktivní operace s účtem včetně bankovních transakcí kdykoliv a kdekoliv pouze prostřednictvím mobilního telefonu. Klient tak může rychle a pohodlně získávat aktuální informace o stavu účtu, platbách, měnových kurzech a úrokových sazbách, zadávat jednorázové i trvalé příkazy k úhradě nebo například zakládat termínované vklady. Navíc přes GSM Banking s HVB Bank lze zadávat např. SIPO, povolení k inkasu nebo provádět konverze v cizí měně.
Konto Komfort je balíček služeb určený pro fyzické osoby a nabízející svým majitelům mnoho výhod. V rámci Konta Komfort získá klient vedení osobního účtu v Kč, Telebanking, Online Banking, GSM Banking, platební kartu MC Standard Card, kreditní kartu VISA Classic Card, dva výběry z bankomatu měsíčně, zřízení všech trvalých příkazů, inkas a SIPO a deset jednorázových transakcí prostřednictvím kanálů přímého bankovnictví a další. Účet Business Konto, balíček služeb určený pro podnikatele, umožňuje klientům efektivní řízení jejich podnikatelských financí. Nabízí zřízení a vedení běžného účtu v Kč, zřízení kontokorentu, Online Banking nebo HomeCash, GSM Banking, mezinárodní platební kartu MC nebo VISA Classic Card, Business linku, měsíční výpis a další.
„Službu přímého bankovnictví jsme začali nabízet v létě 1998 jako první český operátor. Naši zákazníci mají v současné době možnost využívat přímé bankovnictví již se sedmi bankovními domy, což představuje nejširší nabídku na domácím trhu,“ říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí společnosti T-Mobile.