GE Capital Bank slavnostně otevřela 5. srpna 2003 své nové obchodní místo na Floře v Praze 3. Otevření tohoto místa je součástí strategie růstu GE Capital Bank v hlavním městě a zároveň součástí postupné optimalizace celé obchodní sítě v České republice.
Zvláště v Praze zaznamenává GE Capital Bank značný nárůst zájmu o své služby – počet klientů meziročně vzrostl o 15 % na 78 500, počet běžných účtů o 20 % na téměř 65 000, objem spotřebitelských půjček o 41 % na 870 milionů korun a objem hypoték o 76 % na 1,3 miliardy korun.
GE Capital Bank posiluje svoje pozice v Praze. Dalším místem, které prošlo výraznou modernizací interiéru je pobočka GE Capital Bank v ulici Vinohradská 138, Praha 3, nacházející se přímo proti novému obchodnímu centru Flora.
Cílem remodelingu bylo vytvořit příjemné prostředí, které bude klientům vyhovovat svým uspořádáním i poskytovaným komfortem. Přeměna obchodního místa na Floře je součástí postupné optimalizace obchodní sítě GE Capital Bank, kdy umístění a jednotný architektonický styl obchodních míst vychází z nových požadavků klientů. Banka při architektonické koncepci vycházela z detailního průzkumu zjišťujícího potřeby klientů včetně toho, v jakém interiéru se cítí dobře, a na optimalizaci sítě vyčlenila téměř půl miliardy korun.
„Chceme, aby architektonické řešení našich nových obchodních míst vycházelo z naší základní koncepce – poskytovat našim klientům služby a produkty rychle, jednoduše a pohodlně,“ řekl Tomáš Salomon, ředitel retailového bankovnictví GE Capital Bank. „GE Capital Bank má na českém bankovním trhu pozici inovátora. Nový přístup ke klientům se projevuje i v architektonické koncepci nových obchodních míst,“ dodává Tomáš Salomon.
Obchodní místa jsou rozdělena do pěti zón:
- Informační zóna vybavená detailními materiály o produktech a službách a dále počítačem s připojením na internet, kde jsou zákazníkovi k dispozici ukázky klíčových produktů GE
- Zóna rychlé obsluhy – přepážky určené k výběru či vkladu finančních prostředků, které nezabere více jak několik minut
- Servisní zóna – přepážky, určené ke zřizování nových či úprav stávajících produktů či k finančnímu poradenství pro klienty. Je bezbariérová (tedy prostor mezi osobním bankéřem a klientem není oddělen sklem) a klient může vždy sedět
- Diskrétní zóna – určená k výplatě či vkladům vyšších částek či k jednání s klienty
- Zóna nepřetržité obsluhy – bankomat s nepřetržitým přístupem z ulice, noční schránka atd.
„Stejným způsobem chceme mít organizována všechna obchodní místa v České republice,“ uvádí Tomáš Salomon. „Klient, který díky on-line podpisovému vzoru může využít kterékoli ze 188 obchodních míst, se pak snadno v obchodním místě orientuje a vše co potřebuje vyřídí rychleji bez např. lístečkových systémů, od jejichž použití jsme již upustili,“ dodává Salomon.
Zvláštní důraz klade GE Capital Bank na Prahu. V současné době je zde klientům k dispozici 13 obchodních míst a do konce roku 2004 se předpokládá rozšíření o dvě další. Ze stávajících 13 míst již prošlo pět remodelingem, přičemž ještě v letošním roce změní svou tvář místa v Opletalově ulici na Praze 1, na Vítězném náměstí v Praze 6 či na Strossmayerově náměstí v Praze 7.
„S otevřením nového nákupního centra na Floře se zvýšil také počet klientů navštěvujících naši pobočku na Vinohradské ulici. Proto jsme se rozhodli rozšířit prostor pro klienty a zmodernizovat interiér pobočky tak, aby se zefektivnila práce našich zaměstnanců a snížily čekací doby,“ řekl Marek Rosa, oblastní regionální manažer GE Capital bank, a dodal: „Snahou je poskytnout zákazníkům maximální pohodlí a komfort při vyřizování žádostí se kterými do pobočky přijdou. Proto jsme se také snažili zajistit dostupnost všech našich nabízených produktů a služeb přímo na pobočce.“