Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – varné konvice

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Pokud se týče spontánní znalosti značek varných konvic, dopadly výsledky následovně. Jasným „lídrem“ je stále ETA – uvedlo ji 58,7 % respondentů. Přes 20 % respondentů zná i Tefal (22,9 %) a Moulinex (20,4 %) a Philips s 19,9 % znalosti. Ještě mezi 14 a 10 % se pohybují značky AEG (13,9 %), Braun (11,6 %) Tesla (11,3 %), Bosch (11,2 % a Bravo (10,0 %). Celkem bylo jmenováno 72 značek. Desetina respondentů nebyla schopna vyjmenovat ani jednu značku.

Graf:
Varné konvice 05/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!