Pro zákazníky, kteří mají pochybnosti o částce účtované za příslušný měsíc, připravil T-Mobile novou službu. Pokud se vše nevysvětlí do 24 hodin, budou zákazníkovi peníze okamžitě připsány zpět na účet a zůstanou na něm až do vyřešení celé záležitosti. Tato novinka, zajišťující rychlé a přednostní vyřizování požadavků zákazníků, platí pro všechny, kdo hradí své vyúčtování prostřednictvím inkasa.
Konkrétně vše probíhá následovně: Jestliže zákazník nesouhlasí s výší inkasované částky, stačí jeden telefonát na infolinku T-Mobile. Pokud se vše nevysvětlí okamžitě nebo pokud zákazníka nekontaktuje pracovník oddělení péče o zákazníky do 24 hodin (pracovní dny), společnost T-Mobile zákazníkovi zpochybněnou částku okamžitě zašle zpět na jeho účet.
„Novinku, kterou nabízíme jako jediný operátor na českém trhu, zavádíme právě u úhrady vyúčtování inkasem, protože tento nástroj je flexibilní a dovoluje nám převody provádět velmi jednoduše. Klienti, kteří již dnes inkaso využívají (jde o téměř třetinu tarifních zákazníků), díky němu ušetří spoustu času a navíc mají v případě nejasností záruku rychlého řešení,“ říká Jiří Hájek, tiskový mluvčí společnosti T-Mobile.
Záruka vrácení platby je určena jak pro současné uživatele inkasa, tak pro zákazníky, kteří se jej teprve rozhodnou zřídit. Při zavedení inkasa získává zákazník i něco navíc: zvýhodněnou cenu ve výši 1 Kč za vystavení podorobného výpisu hovorů a 50 Bonus bodů.