Stock Plzeň uvádí na trh tři nové příchutě míchaných alkoholických nápojů Božkov Mixer – Božkov Tuzemský s colou a kapkou limetové šťávy, Božkov Vodka s přírodní grapefruitovou šťávou a Božkov Dry Gin s tonikem a přídavkem okurky. Televizní spot s názvem Skořápky, představující tyto novinky, připravila agentura Ogilvy&Mather.
Pokud se chcete v létě jednoduše osvěžit a nebaví vás zdlouhavé míchání drinku, nové alkoholické nápoje Božkov Mixer jsou právě pro vás. Jsou již namíchané v praktických plechovkách a tedy „ready to drink“. Můžete si je vzít kamkoliv s sebou nebo je prostě mít v lednici až na ně přijde chuť. Je možné si vybrat ze tří lahodných příchutí.
Božkov Mixer Tuzemský&Cola obsahuje panák tradičního Božkova Tuzemského doplněný kvalitní colou, dochucenou jemným tónem limety, Božkov Mixer Vodka&Grapefruit obsahuje panák tradiční Božkov Vodky, doplněný perlivým nealko nápojem na bázi přírodní grapefruitové šťávy a Božkov Mixer Gin&Tonic je namíchán z panáka tradičního Božkov Ginu doplněného kvalitním tonicem a dochuceného jemným tónem okurky.
Patnáctivteřinový spot s názvem Skořápky, který představuje Božkov Mixer jako spojení ingrediencí během bleskové variace na známou hru, je nasazen do vysílání Prima Group a připravila ho agentura Ogilvy&Mather. Dále poběží také na serverech stream.cz, novinky.cz či nova.cz. Kreativní zpracování měli na starosti Tomáš Belko, Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Kateřiny Rauschertové, Veroniky Kroupové a Karolíny Jansové.
-red-