Služby

GfK rozšiřuje analýzu sociálních médií v globálním měřítku

GfK zřizuje centrum pro analýzu sociálních médií (Social Media Intelligence Center) s cílem soustředit prvotřídní výzkum sociálních médií na mezinárodní úrovni do jednoho místa.

Pro tuto expanzi je stěžejní akvizice společnosti Sensemetric Web & Social Media Mining GmbH, k níž došlo na začátku června. Ta vyvinula jedinečnou digitální crowdsourcingovou platformu, která umožňuje analyzovat sociální média v jakékoli zemi na světě, kde mají významný vliv.

Sociální média v současnosti představují klíčový veřejný prostor, v němž mohou značku a prodej ovlivnit marketing i neformální komunikace („šeptanda“). Pro výzkum trhu jsou proto velmi důležitá, jednak jako indikátor povědomí o značce, ale také jako zdroj obecných informací o naladění společnosti a zdraví značky.

Centrum pro analýzu sociálních medií vytvořené společností GfK se má soustředit na průzkum sociálních medií v globálním měřítku. Díky propojení informací získaných pomocí inovativní technologie společnosti Sensemetric využívající web crawling a crowdsourcing s dalšími zdroji dat v rámci GfK, jako například GfK Media Efficiency Panel, bude GfK moci získat zcela nové poznatky o souvislostech mezi vlivem sociálních médií a prodejem.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!