Stock Plzeň startuje kampaň na podporu loňské novinky mezi ochucenými likéry na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Součástí marketingové podpory je televizní spot, který vůbec poprvé samostatně podporuje konkrétní produkt z celé ochucené řady likérů Amundsen. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.
Spot znázorňuje vznik jedinečné chuti, jako spojení dvou vesmírných planet, máty a limetky. „Amundsen Lime&Mint je novým konceptem pro známou kombinaci chutí. Díky zcela přírodnímu složení přináší konzumentům autentický zážitek,“ řekla brand manažerka Amundsen Hana Šrachtová.
Patnáctivteřinový televizní spot poběží na kanálech Prima Group. Kreativními tvůrci kampaně byli Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky. Spot v režii kreativního týmu produkoval Emil Sirotek a Dominika Šubertová a vznikal ve studiu R.U.R.
-red-