Reklama

Amundsen představuje historicky první spot na svou ochucenou řadu

Stock Plzeň startuje kampaň na podporu loňské novinky mezi ochucenými likéry na bázi vodky Amundsen Lime&Mint. Součástí marketingové podpory je televizní spot, který vůbec poprvé samostatně podporuje konkrétní produkt z celé ochucené řady likérů Amundsen. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Ogilvy & Mather.

Spot znázorňuje vznik jedinečné chuti, jako spojení dvou vesmírných planet, máty a limetky. „Amundsen Lime&Mint je novým konceptem pro známou kombinaci chutí. Díky zcela přírodnímu složení přináší konzumentům autentický zážitek,“ řekla brand manažerka Amundsen Hana Šrachtová.

Patnáctivteřinový televizní spot poběží na kanálech Prima Group. Kreativními tvůrci kampaně byli Petr Radotínský a Samir Hauser. Tým accountů se skládal z Martina Petráska, Moniky Pavlíkové a Tomáše Lišky. Spot v režii kreativního týmu produkoval Emil Sirotek a Dominika Šubertová a vznikal ve studiu R.U.R.

-red-

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!