Služby

Největší jednosálová marketingová konference ve střední Evropě zahajuje předprodej vstupenek

Jedna z nejočekávanějších událostí tohoto roku na poli online marketingu se odehraje 22. a 23. listopadu v Brně v prostorách Janáčkova divadla. Největší konference svého druhu zaměřená na online marketing pod názvem Marketing Festival slibuje něco, co marketéři v České republice, ale i okolních státech ještě nezažili.

Více než 1000 návštěvníků této akce se může těšit nejen na řečníky zvučných jmen z tuzemska i zahraničí, ale také na jedinečný formát konference, která díky svému doprovodnému programu, pestrému stylu prezentací a workshopů i zaměřením na praxi opravdu více připomíná festival, než klasickou konferenci. Předprodej vstupenek přitom začíná již v úterý 18. června od 14.00. Probíhat bude online formou (platba kreditní kartou) a to na webových stránkách festivalu www.marketingfestival.cz.

Konference Marketing Festival přiveze do České republiky řečníky z USA, Británie, Španělska nebo Německa. Kombinovat bude edukativní složku s hudebně-uměleckým programem (dvě „afterparty“ s kapelami a DJ´s). „Chceme vzdělávat a nabídnout zážitek,” vysvětluje hlavní organizátor Jindřich Fáborský důvody pro netradiční formát konference a dodává: „Chceme návštěvníky během dvou dnů posunout až o rok dopředu. Předanými znalostmi i pocitem, který si z celé konference odnesou.”

Organizátor Marketing Festivalu přitom není na poli online marketingu a konferencí na toto téma žádným nováčkem. Jeho jméno je komunitě online marketingu dobře známé a on sám má pověst člověka, který se dlouhodobě snaží zlepšovat úroveň vzdělávání v oblasti marketingu u nás. Důraz klade na praktické využití informací a na reálnou práci s nimi. V únoru 2012 založil úspěšný vzdělávací projekt JsmeMarketing pod hlavičkou Univerzity Palackého v Olomouci, letos v únoru zorganizoval také jednu z nejlépe přijímaných konferencí v oboru s názvem Internet Marketing 2013. Konference Marketing Festival je pro něj další velkou výzvou.

Řečníci z celého světa
Mezi prvními ohlášenými řečníky je Američan Neil Patel, mezi jehož klienty patří firmy jako eBay, Microsoft, GM nebo HP a který se zaměřuje na zvyšování jejich příjmů pomocí online marketingu. Dalším velkým jménem Marketing Festivalu bude jeho krajan Cyrus Shepard, oficiální zástupce společnosti Moz (dříve SEOmoz), známý blogger, odborník na SEO a obsah. O inbound marketingu bude mluvit Michael King, taktéž z USA. Španělka Gemma Munoz se zaměří na webovou analytiku. Chybět ale samozřejmě nebudou ani české kapacity jako Marek Prokop, Jan Zdársa nebo Pavel Jašek. Další speakery bude Marketing festival odhalovat postupně.

Vzdělávání + zábava + praxe
Marketing Festival kombinuje reálné vzdělávání účastníků a zábavu v podobě festivalové atmosféry, koncertů a DJs. Hlavními tématy, která se budou diskutovat, bude webová analytika SEO a Inbound marketing, marketing na sociálních sítích a PPC reklamy. Hlavním cílem konference je předat účastníkům know-how v podobě praktických informací, které budou moci využít pro své podnikání či klienty. „Při tvorbě programu se primárně nezajímáme o profesionální řečníky, chceme totiž představit reálně pracující experty, kteří prezentují konkrétní, jasné a aplikovatelné podněty,” popisuje Jindřich Fáborský a dodává: „I proto vedle série přednášek uvedeme nejméně deset workshopů vedených jak domácími, tak zahraničními experty.”

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!