Rajec navazuje na řadu unikátních TV spotů, ve kterých se hlavních rolí chopili zástupci živočišné říše, a v rámci OOH aktivit představuje nový vizuál, na kterém pramenitou vodu Rajec doporučují ti, kdo žijí v pohybu.
Nový vizuál pochází z dílny agentury Leagas Delaney a stejně jako v jednom ze série nedávno uvedených TV spotů je jeho ústředním motivem život vlků. „Rajec se jako už tradičně nechává inspirovat přírodou. Tentokrát chceme zdůraznit, že voda je životně důležitá pro všechny živočichy, obzvlášť pak pro ty, kteří žijí neustále v pohybu,“ vysvětluje Bohuslav Gajdoš, brand manažer značky Rajec. Nový vizuál je nasazen od 1. 6. do 28. 7. na 200 CLV plochách na čerpacích stanicích po celé České republice.
Pramenitá voda Rajec se rodí v panenské přírodě Rajecké doliny a je tím nejpřirozenějším zdrojem tekutin na každý den. Obsahuje jen 317 miligramů minerálů v jednom litru, a je proto vhodná jako základ pitného režimu každého člověka. Zásobuje tělo vyváženým množstvím potřebných látek, například vápníkem a hořčíkem, které zajišťují její osvěžující chuť.
V roce 2012 prošlo celé portfolio značky Rajec výrazným redesignem 0,75l a 1,5l PET lahví, čímž bude uspořeno odhadem 280 tun plastu ročně. Jednalo se o první změnu obalů po osmi letech, která představuje pro značku Rajec výrazný krok vpřed v rámci jejích ekologických aktivit.
-red-