Reklama

Ogilvy podpořila charitativní sektor více než 8,5 milionů korun

Skupina Ogilvy věnovala v loňském roce charitě svou práci v celkové hodnotě větší než 2,4 milionu korun a v médích vyjednala prostor za více než 6,3 milionů. S Nadací Leontinka spolupracuje Ogilvy již sedm let a s Kontem Bariéry dokonce od doby jeho vzniku před více než dvaceti lety.

„Agentury ze skupiny Ogilvy dlouhodobě aktivně podporují neziskový sektor a pomáhají nadacím ve zviditelnění jejich činnosti a přínosu pro veřejnost. Umožňujeme tak nadacím věnovat větší objem finančních prostředků do vlastních projektů a pomáháme jim tak naplňovat svá poslání,” řekl Ondřej Obluk, Executive Managing Director Ogilvy&Mather.

Agentury ze skupiny Ogilvy poskytují své služby Nadaci Leontinka a Kontu BARIÉRY zcela bez nároku na finanční odměnu a v součtu odpracovaných hodin by částka činila 2 433 000 korun. Výrazným finančním přínosem byl pro obě nadace vyjednaný mediální prostor, který získaly buď zcela zdarma, nebo s výraznou slevou. Na inzerci v televizi a tištěných médiích ušetřily nadace 6 337 000 Kč.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!