Společnost TISCALI MEDIA, a.s. zahájila úzkou obchodní spolupráci s online magazínem o módě a životním stylu – Iconiq.cz. Součástí nové dohody je vzájemná spolupráce při budování návštěvnosti a prodeji inzertních ploch a zahrnuje i plán budoucího majetkového propojení.
Server Iconiq.cz byl spuštěn v červenci loňského roku a svým zaměřením na originální módu, aktuální trendy a kolekce domácích i zahraničních návrhářů, si získal přízeň žen, které se nebojí podívat se na svět kolem sebe z nových úhlů pohledu. Na webu nechybějí oblíbené fotoseriály, rozhovory s osobnostmi módního světa a v neposlední řadě i rady v oblasti módy a kosmetiky.
„Chceme našim čtenářkám a čtenářům poskytnout rozhled, na základě kterého si vytvoří svůj vlastní osobitý styl,” říká šéfredaktorka Iconiq.cz Michaela Hošková. „Věříme, že právě díky spolupráci s TISCALI MEDIA, a.s. budeme denně oslovovat uživatele.”
„Po Votocvohoz.cz je spolupráce s Iconiq.cz dalším potvrzením našeho odhodlání rozšířit naše portfolio o weby zaměřené na ženy, módu a moderní životní styl,” říká výkonný ředitel TISCALI MEDIA, a.s. Michal Kubík. „Naším prvním cílem je zvýšení návštěvnosti webu tak, aby v horizontu dvou až tří měsíců překonala zavedenou konkurenci v podobě projektů jako Elle.cz a dalších.”
Návštěvnost serveru Iconiq.cz bude od července sledována nezávislým měřením Netmonitor, přičemž již v současné době se blíží hranici 50 000 unikátních uživatelů za měsíc.
-red-